سلناسلنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سلنا فرشته کوچولوی مامان و بابائی

سلنا و عمو دکتر

1393/11/14 11:11
نویسنده : پریسا
227 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

فرشته کوچولوی ما یه کوچولو سرما خورده بود وبیحال شکلکهای 
جالب آروینبا بابائی میخواستیم خواببریمت دکتر .

من :سلنا خانوم بیا آماده شو تا بریم دکتر .

سلنا در حالیکه عطسه میکرد : نمیخوام بلم عمو دکتر

من : چرا مامانی ؟؟؟؟ باید بری خوب بشی باشه گلم .

سلنا :نه عمو دکتر سوزن میزنه

من : نه مامان جون شما چون دختر خوبی هستی عمو بهت شوکولات میده

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 

سلنا: بابایی من دختل خوبیم عمو دکتر بهم شوکولات میده اما به تو نمیدم شکلکهای جالب آروین

 خلاصه اینکه بعد از کلی رجز خونی خانوم کوچولو راضی کردیم و رفتیم مطب  داخل سالن به انتظار نشسته بودیم یکی از خانوما که جذب شیرین زبونی های سلنا شده بود یه شوکولات آیدین داد به فرشته ما و خانوم کوچولو گفت : مرسی مچکلم .

بعدم یه نگاهی به من کرد و گفت دیدی خاله دکتر بهم شوکولات داد تو هم دختل خوبی باش تا بهت شوکولات بدم

من و بابائی واون خانوم مهربون کلی به این شیرین زبونی شما خندیدیم . Grin

بلاخره نوبت ما شد هوووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااا.

عمو دختر معاینه کرد و بعدم یه چوب گذاشت رو زبون شما تا ته حلق خانوم کوچولو رو ببینه شکلکهای جالب
 آروین

 

سلنا از این کار خوشش اومده بود و توی راه چندبار این رو تکرار کرد حالا دیگه هر وقت هر کدوممون میریم دکتر از ما میخواد به عمو دکتر بگیم  چوب بذار تو دهنش و بهش بگه :آ آ آ ورووووووووووووووووووجک من . Grin

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)