سلناسلنا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سلنا فرشته کوچولوی مامان و بابائی

تولد دو سالگی

1393/8/17 10:57
نویسنده : پریسا
452 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

امروز 17 آبان هست و روز تولد تو  ،  هم خوشحالم  و هم ناراحت  .آرام غمگینخوشحالم که چنین روزی خداوند تو  رو به من و بابائی داد و یاد آور  اولین روز تولد توست  اما  ناراحتم چون باز هم تولدت با ماه محرم  یکی شده و نمی تونیم برات جشن بگیریم  اما عزیزیکم تو ناراحت نباش چون بهت قول میدم بعد از محرم یه جشن مفصل برات بگیریم . کادو تولدت سر جاشه بعدا" که تولد گرفتیم عکسهای خشکلت رو می ذارم مامانی ، اما الان این جمله رو از تمام وجودم تقدیمت می کنم  چون از صمیم قبلم نوشتم  .


سلام دخترم :

ای شیرین ترین رویای زندگی من ، ای تکیه گاه روزهای بی کسی و دلتنگی هایم  ،

سلام به تو که زیباترین هدیه خدایی ، تو که با آمدنت زندگیمان رنگ و بوی دیگری گرفت

خدا را سپاس که ما را لایق داشتن تو دانست و تو فرشته کوچک ،امید را به زندگی ما بخشیدی

از تو ممنونم بخاطر بودنت ، بخاطر تمام شادیهایی که با خود به همراه آوردی .

من نمی توانم بگویم تو را دوست دارم چرا که دوست داشتن چیزی عمومی است من عاشق توام آری عشق چیزی بزرگتر

از دوست داشتن است و عشق تو تمام وجود مرا در بر گرفته و با جان من آمیخته شده و زیباترین حس دنیا که حس مادری  است را بوجود آورده است پس  باتمام وجود می گویم دخترم عاشقت هستم  عزیزم تولد سالگیت  مبارک . می بووووووووووووووووووووووووووووسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتت گلم .

 اینم از طرف بابائی گلم

 

 

 

دختر که باشی

 

  نفس بابایی

 

  لوس ِ بابایی

 

  عزیز دردونه بابایی

 

  حتی اگر بهت نگه .

 

  دستت رو میذاره روی چشماشو میگه :

 

 این تویی که به چشمای من سوی دیدن میدی

 

   خلاصه دختر

 

   یک کلام ....

ـ

   نـــفــــس بـــابــــاســــت ...

 

پسندها (3)

نظرات (0)